Våffeldagen

Vilken besvikelse... För våran del fick det bli en belgiskvåffla som vi väntade på i säkert närmre 30 min i ett litetlitet våffel och crepes-hak nära vår skola. Not so nice. Men den var väl helt ok, hade bara florsocker på min men ångrade mig dirr när jag såg att bordsgrannarna hade jordgubbar och bananer på. Aja, kanske får ta igen våffeldagen i helgen med klassiska frasvåfflor, vilket var det jag egentligen hade velat ha idag. Ja nej men detta blev ju ett trevligt inlägg om våffeldagen som egentligen finns varför....? Ja det ska jag googla. Sen ska jag väl ta tag i lite plugg och le över att jag har studiedag imorgon och yes, den får vi ta bokstavligt talat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback