Underbart

Slutade runt 10 idag och lite senare så fortsatte jag, Maja, Palm och Malle in till stan. Kollade lite i affärer och sen mötte jag upp mamma för en lunch. Vi köpte med oss sallad och satte oss vid kanalen i solen. Himla mysigt var det. Sen mötte jag upp le girls igen, men nu är jag hemma. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Klockan kvart i sju ska jag på cykelpass på gymmet, tänkte gå dit. Knappt något avstånd från mig dit. Ha en fortsatt bra torsdag så ser vi fram emot helg. Denna vecka har gott väldigt fort, mycket skönt yes.
 
Mötte lilsis också så åkte vi hem tillsammans. Skämdes dock lite för hon var barbent?? Nej, det är mars, way too early. Har man ens det i april lixx??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback