The early bird catches the worm

Vakande 7, av mig själv, till en klarblå himmel så efter lite dragandes i sängen så pallrade jag mig ut på en prommenad vilken blev en och en halv timme lång. Termometern visade 10 grader och i solen var det garanterat varmare. Så skönt verkligen. Så jag gick en runda lyssnandes på Alex&Sigge, funny guys alltså. Men, nu är det molningt och temperaturen lägre, så som rubriken lyder "The early bird catches the worm". Lärde oss sådana uttryck på engelskalektionen igår, så det passade ju in nu. Har nu ätit en god frukost och känner mig inte redo för vad denna dag erbjuder: plugg. Fyfan, vill krypa ihop och gråta.
Bilder från en bättre plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback