Palmhäng

Ifrån torsdag till fredag bodde jag, Malle och Linnea hos Palmen. Från att vi kom dit efter skolan tills vi lagade middag, vilken vi lyckades fantastiskt med, så bara hängde vi. Vi gjorde inget speciellt, vi bara var. Älskade det verkligen, sådana eftermiddagar behöver man bland stress och annat. Sen kollade vi på två halva filmer och somnade så gott. Sen imorse gjorde vi en brakfrulle som gjorde att vi med flit tog en senare buss som gjorde att vi kom lite sent till en ovärd skoldag. Sen hämtade Mallan mig så gick vi på ett cykelpass med snyggaste intrstuktören jag varit med om. Himla söt var han och hans armar var... fina!! Nu var planen att ha hemmamys med Emma men hon dissade mig, kul.
Classic grötmellanmål hos Palmer.
Vill inte inse att jag inte kommer att träffa dessa varje dag om 82 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback