Nude

spring
 
spring by juliajill featuring blue jeans
 
Jag är verkligen inte rätt person när det kommer till smink, men börjat tycka att det är kul och fint. Till skolan så tar jag endast lotion, concealer och böjer ögonfransarna, så jag är inte en storanvändare precis. Men när det är lite festligare tillfällen så åker det självklart på ditten och datten. Och nu i vår så är det "no makeup makeup"  som gäller, alltså det ska se så naturligt ut som möjligt och det är så himla fint verkligen. Allt som behövs är lite glow och färger i nude-tonen. I'm looking forward till att fylla på sminkväskan i de tonerna. Och med ett enkelt ansikte så passar en enkel outfit, det var liksom min tanke med detta collage, fint men enkelt hehe. By the way så har jag beställt jeansen ovan, från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback