Men i slutet av dagen sitter man här

God eftermiddag/kväll, något där emellan skulle jag vilja kalla denna tid. Startade denna dag med en fin springrunda, dock kom smärtan i knät tillbaka och jag fick ont i fötterna= måste köpa ett par riktigt bra löparskor, eftersom det är den träningsform i prefer, så då får väl kosta en slant. Behövde inte ha jacka ens, bara flis, eftersom det var sol och rätt varmt! Eller, det blir det ju när man springer. Sen åt jag frukt med lite soyamjölk på (eller soyamjölk med frukt, same, men tips!!) till frukost och sen åkte jag till skolan för lunch och en lektion. Sen gick jag, Palm, Maja och Malle lite på stan samt lämnade tillbaka byxorna som jag babblade om i något inlägg. Lägger nog pengarna på något annat hellre.
Sen jag kom hem har jag ätit mellis, läst nyaste STYLEBY och läst olika bloggar. Så liksom sitter man här igen och ställer sig frågan "Hopp vad ska jag göra nu?", jag borde ta tag i lite plugg men eftersom det inte är ritkigt bråttom än (haha så är det det, lol) så har jag ingen motivation till det. Yes, så funkar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback