Mars 7

Har haft en riktigt mysig dag idag. Den började tidigt med en standard lördagsmorgon: frukost vid ön kollandes på antingen tv4 eller Suits. Sen var jag på gymmet drygt en h. Sen gjorde jag min livs godaste smoothie tror jag. Ingen märkvärdig ingridiens alls, bara lyckades som fan. Sen blev jag hämtad av Maja, som tog körkort i veckan(!!!! Grattis igen älsklingen<33333) på torget så åkte vi till lägenheten och pluggade GA varvat med bulle och macarones. Det gjorde vi väl i sisådär 3-4h sen gick vi och köpte mat. Jag provade sushi for the first time och jag gillade det!! Har velat prova det för alla verkar tycka om det och det ser fräscht ut, så kände att jag tog ett stort steg idag. Dock var det upplagt så himla fult så det får ni ingen bild på. Maja köpte indiskt. Sen köpte vi gott på Hmkp och gick tillbaka till lägeheten. Så himla dröm att ha gångavstånd till allt sånt, vill också:// Sen kom Malle så åt vi! Sen kom Gustaf förbi en stund också och sedan började mello som vi skulle titta på. Blev ju aldrig av senast. Ett stort "HAHA" på det hela är väl det jag får fram. Banga melodifestivalen nästa år skulle jag vilja säga.
 
Sen runt 23 körde Maja oss hem, så schneell<3
 
 
 
Nu är jag hemma och ska krypa ner i min säng och titta på något bra, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback