Hittat något nytt

Kom in på en blogg igår, nouw.com/100kitchenstories, som tipsade om detta goda: frys kvarg blandat med jordnötssmör. Fick världens crave igårkväll så sprang och köpte det efter skolan idag+en concealer, på ca 10 min inne i Nordstan och alla rörde sig som sniglar, är alltså stolt. Men åt det till mellanmål nu och yaass det var så gott. Det ska vara jordnötssmöret på bilden nedan, det är godast, och sen laktosfri kvarg 0.2% som har kommit nu. På tal om kvarg, jag är beroende. Det bästa är ju att äta naturell då det är otroligt mycket socker i de smaksatta. Dock har Lindahls kommit med smaksatta utan tillsatt socker, men de innehåller säkert massa andra konstigheter, men är beroende av vanilj och den laktosfria med smak av hallon ändå. Gillar hypen kring kvarg.
Hade den i frysen 10-15 min så att att konsistensen blev lite hårdare eller krämigare haha vet inte hur jag ska beskriva, lite fryst helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback