Älskade vädret så mycket idag

Vädret var underbart idag!! Fantastiskt. Gick till skolan idag, eller Linné (hann inte längre) imorse, tog ca 50 minuter. Det blev lite för varmt så skulle tagit med mig en annan tröja, haha lol. Men så skönt i solen. Allt jag vill göra när solen tittar fram är att sitta på uteserveringar med kompisar och fika. Det må vara det bästa med våren.
 
På svenskan idag hade vi ingen motivation till att jobba, vilket vi aldrig har, så vi gick glatt och satte oss på några bänkar i Hagaparken och pratade och värmde oss i solen. Kändes nästan som om man fick färg. Efter skolan inhandlade jag x-antal birthday gifts till Emma och även en supernays tröja till mig. Har inte tagit bild på den så lägger upp det en annan gång. Strepsil köpte jag också. Det blev färre siffror på kortet mitt, vilket gjorde ont. Ska snåla nu ett tag, blir gladare av högre siffra. Men vem blir inte?
 
Att iallfall sitta med det man ska göra får en att känna sig skitambitiös, dock gjorde jag faktiskt lite, *applådapplåd* well thank you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback