21/3

Wtf vädret vad gör du? Vaknade upp till världens blåst och sedan började det snöa? Det är inte december dear weather. Iallafall, idag har jag åstadkommit följande: sprang imorse, med motvind, i Rud och vidare till gymmet och där fokuserade jag på armarna mina. Varit i stan och köpt byxor i för stor storlek, så outfitplanen för ikväll gick åt pipsvängen. Ja, det var väl ungefär det, ätit har jag gjort också. Hängt i köket med mor och syster. Härlig lördag. Dock vilar det ett stressmoln över mig som inte riktigt touchat mig än, men kommer väl inom kort.
 
Det finns så himla mycket fint i alla affärer nu, vill köpa allt men ändå inget. Kommit in i en "jag orkar inte prova"-period nu och well, så bra gick det. Ugh, måste lämna tillbaka byxorna nu, eller byta till mindre, oavsett alltid lika onödigt. Så lesson to self: Prova alltid om inte säker på storlek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback