Symfoni

Var uppe med tuppen och alla pensionärer på gymmet imorse och sedan mötte jag Malle på bib runt 10. Sen kom även Palmen och Maja men jag och Malle var där från 10 till nästan 16 och pluggade i princip hela dagen. Sen jag kom hem har jag också pluggat. Är som sagt mest effektiv under press. Men ska snart sova pga är dödstrött men måste färdigställa mitt GA som äntligen ska in imon. Juste, tänkte tipsa om att lyssna på klassisk musik samtidigt som man pluggar. Funkar asbra. Det stänger ute omgvingingen och du kan inte heller sjunga/digga med då musiken inte har någon text eller kommer med något slags digg-mode, haha.
Liksom ni ser ju, "50 greatest pieces", what´s not to like??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback