Sunny saturday

Att vakna upp till blå himmel må vara en bra start på dagen. Min säng står precis bredvid/under fönstret så det är det första jag ser när jag vaknar, himmlen alltså. Så jag var uppe med tuppen idag för att dricka kaffe med mamma och ska nu ge mig ut på en lugn springtur. Känner att jag måste springa av mig lite för har cyklat x-antal gånger denna vecka, så känner att jag måste få ta/sträcka ut kroppen och benen lite. Så det blir bra. Sen har jag lite olika plans för denna dag faktiskt. Mina helgdagar brukar vara rätt planlösa but not this one. 
Cravear dessa träningstajts so much!! Så fulsnygga så jag bara måste ha dem. Har dock inte hittat dem på exempelvis Stadium, tror inte de släppts än, eller? Om ni vet vart jag kan köpa så hojta till pls! De är från Stella McCartney for adidas. Och det är Chloé Schuterman på bilden btw, som jag fått upp ögonen för efter jag tittat på hennes och Nicoles program på svt-play. Hon verkar så skön verkligen, hade velat vara hennes friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback