Sunday 12

Började dagen på ett Cykel-pass med Malle och sedan lite benstyrka. Efter det tog det ett himla tag att ta sig från stan pga spårbygge.. Alltså pls, just stop, låt gbg bara vara. Hämtades sedan av mammsen så åkte jag och handlade bla ingredienser till lunch som jag och Mallan hade bestämt att vi skulle äta tillsammans för att catcha upp lite, om hennes lov och min resa till Prag. Så det gjore vi hos mig. Sen bokade vi även Sthlm som vi ska till i Maj så det var nirre att det nu är klart! Sen så pluggade vi ytterst lite, knappt alltså, sen åkte vi hem till henne och lagade middag som vi också bestämt att vi skulle. My food-friend<333 Mysig dag helt enkelt och nu ska jag sova och gråta lite pga skolan som väntar imon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback