Praha

Hemma nu efter en resa som jag sent kommer att glömma, haha fy vad cheesy, but srsly thoo. Nej men det var precis vad jag förväntat mig; rabies (vägglöss), kultur/mkt fin stad och mycket sprit. Allt var så fruktansvärt billigt också, vi levde ju loppan. Det var hemskt hur man bara köpte mat och dricka hit och dit...Lol, kommer vara så snål nu hemma eftersom man inte kommer dela priset på 3.... Buhu. En drink kostade 120 tjeckiska vilket är ca 40kr, så siffrorna var ju ca samma som i Sverige men så delar man på 3, liksom en maträtt kostade 150 tjeckiska så det blev ju 50kr, haha fattar ni? En maträtt i Sverige kostar ju liksom 150kr. Wellwell, kommer något inlägg om denna resa när jag samlat på mig allas bilder, typ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback