Park (with no) Lane

Som alla andra gbgare gjorde även jag ett tappert försök, två till och med, att komma in på Park Lane. Men väl känt så var det kaos, alltså aldrig mosats så förut i en kö. Det var omöjligt, så det sög. Var på astagg humör men det försvann. Så jag gick mest runt och klagade på att jag frös och ville hem, haha. Men fram till att vi kom till PL så var kvällen jättebra! Jag och Maja hade sushi-dejt i lägenheten och sen kom Linnea, Palmx2 och Malinx2 så drack vi lite i lägenheten och taggade till. Så det var bra. 
 
Sov i lägenheten och vaknade upp utan ångest och måsten, så jag, Palmen och Maja somnade om efter frullen och det var så jäkla soft, mm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback