Mycket nu

Det är så skönt att inte göra något alls, alltså att inte göra något viktigt. Sett två filmer idag, och åter igen ätit en påsklunch/middag. Försöker få grepp om vad jag ska ta med mig till Prag, som jag kanske glömt att nämna att jag ska? Iallafall så gör treorna det på Rudebecks på påsk. Det jag förväntar mig av den resan är rabies (pga ska bo på ett vandrarhem som ej ser ut att vara 5-sjärnigt), kultur och sprit:-) And a lot of fun!!!!!! Är faktiskt otroligt taggad. Att vara sådär ansvarslös ser jag fram emot, det var ett tag sedan. Prag ska ju faktiskt vara en väldigt fin stad dessutom, så ser fram emot strosningar och fikor i solen på dagarna. Har iofs mina fördomar, men jaja.
 
Ska åka buss dock, det ser jag inte fram emot. Åker på måndag och har ganska mycket att fixa innan så vet ej om jag kommer blogga förens jag är hemma igen, det återstår att se. Men i så fall, ha en fortsatt trevlgit påsk och ett soft lov.
Haha, en utav mammas många försök till påskpynt, vilket förövrigt är ganska fult, påskpynt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback