Eviga försöken till tumblr bilder

Såg på 'United States of Cakes' i veckan, vilket för övrigt är ett himmelskt program på 5an, och då gjorde han en granola, sedan såg jag det på en blogg så jag fick ett crave att göra det så jag och mammsen slängde ihop en imorse. Vi gick lite halvt efter ett recept men det finns ju oändligt många sätt att göra en granola på. Mycket god blev den i vilket fall och så åt vi den till frulle. Det händer inte ofta men idag satt hela familjen och åt frukost tillsammans. Det är rätt mysigt ändå. 
 
I skrivande stund sitter jag och försöker få ett grepp om allt vad studenten kommer att innebära; klänningar, vilka ska man bjuda, hur? Var?? När??? Ja alltså jag har panik. Vill gå och lägga mig och vakna till champangefrukosten för jag känner bara ångest inför denna period som egentligen ska vara rolig antar jag? Vill att allt ska vara klappat och klart men nej det måste man ju göra själv... Vill anlita en assistent. Det är inte lätt när det är svårt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback