22 April

Började denna finfina dag med Malle på gymmet och sedan lite skola och sen mötte jag mammsen för lunch på Ritz! Jag har aldrig varit där innan men mamma har talat så gott om det, så då bestämde vi oss för att äta där. Det ligger vid Kungsport vid kanalen, mittemot Trädgårdsföreningen ungefär. Vi båda tog fisk och plockade från deras salladsbuffé som var super god och det fanns mycket att välja på. Så det ingick plus bröd, kaffe och kaka. Och så satt vi på deras uteservering, så det var jättemysigt. Sen gick vi till Tele2 och bytte ut min näst intill döda 5a till en 6a, very happi:-)
 
Sen blidde det skola igen och lite plugg. Nu är jag hemma och ska fortsätta plugget där jag slutade i skolan.
Det nyaste tillskottet, hejhej. Skönt med något som fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback