Tacos är farligt

Hejhej. Efter fikan tidigare idag så gick jag, Maja och Jennifer som sagt en stund på stan och jag fick med mig en jättemyisg tröja från H&M. Sen så åt vi lunch på Condeco också, jag tod en indisk Linssoppa som var så god!! Ny favorit må jag säga. Sen åkte vi till torget för jag skulle ju klippa mig och min tid blev fram skjten till 15 istället så då kunde jag åka med Maja och Jennifer till Gudrun 88 år i Skintebo för en intervju om religion haha... Det är ett arbete i religion alltså. Så söt var hon dock som ville ta emot oss, liksom hem till henne och så bjöd hon på te och bulle!! Vi skulle spela in på min mobil men tror ni inte att inspelningen avslutas efter fem minuter...?:)) Men vi löste det ganska fint.
 
Från Skintebo, med endast 10% på mobilen, skulle jag ta mig till Mallan och ta ut/växla pengar. Jag lyckades alltså ta mig från Billdal till torget och från torget till Mallan med 10% och när jag kommer till Mallan så har jag 1% kvar! Det höll liksom en timma. Gud har varit med mig idag. Men hos Mallan iallafall var Tessa också och dom hade handlat mat för att göra tacos! Det var jättemysigt att träffa dom då jag inte gör det lika ofta längre, men måste ändra på det för dom är såna mysisar. Vi åt väldigt länge och väldigt mycket eftersom tacos står ju framför en på bordet så man kan ju bara ta och ta. Blev i vilket fall för mätt. Sen kollade vi på bla idol men vid 23 begav jag mig hemåt.
 
Har haft en väldigt bra fredag.
Hittade ett nytt bageri på torget som var rena drömmen. För er som inte vet älskar jag bröd och mackor. Det är heaven. Dom hade även hur mycket bakelser och bullar som helst...! Älskar kanelbullar också för den delen. Tagga kanelbullensdag om 15 dagar!!:D
Och två selfies:pp
 
Ska nog sova snart för är super trött. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback