Oklar med stort O

Dagen började tidigt igår för att jag och Palmen åkte till Allingsås för att intervjua min konfa präst till ett religionsarbete. Jag var rätt nervös innan vilket var onödigt för det gick jättebra och det var roligt och lärorikt. Om man får öva på att intervjua så att man blir bra på det och ställer automatiska följdfrågor så tror jag det kan vara et sjukt roligt jobb, att intervjua alltså.
 
Sen åkte vi till skolan för en lektion. Efter det åkte vi två hem till mig och åt mellis för att sedan möta upp resten av gänget på torget för att handla mat. Malle skulle göra förrätt, Linnea och Maja huvudrätt och jag och Palmen efterrätt. Allt blev väldigt gott så det blev lyckat. Jag kom hem vid 3 så har varit ganska trött idag. Men vid 1 idag gick jag och plockade upp Mallan så gick vi till järntorget och sedan hem via Slottskogen. Det tog ett tag och var väldigt varmt, men det var skönt att gå.
 
Nu är planerna oklarare än någonsin men det löser sig antar jag haha..
Min lunch idag. Riktigt namnam med keso på, och gjorde en drömgod smoothie.
Förutom promenaden så har jag suttit i mammas fåtölj, mycket viktigt att få med det för hon har företräde till den av någon anledning men nu är dom ej hemma hehe, och bara kollat netflix och läst min engleskabok.
Njut av ledigheten och ha en bra kväll peeeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback