Ny vecka och ny månad

Jahopp, då var det redan september. Har inte hunnit tänka så mycket på det men det är liksom månad 9 av 12, liksom inte alls långt kvar av 2014?? Haha skämt å sido, det är ju fyra månader och det är en ganska lång tid ändå och jag känner att det får ta sin tid, vill inte stressa och längta förbi den, måste leva i nuet guys, carpe diem ya know. Lol.
 
Iallafall, vid lunch idag fick jag reda på att vi inte hade våran sista lektion så då blev dagen mycket bättre. Efter skolan så tog jag, Malle och Palmen vagnen in till stan för ett litet akut ärende och sedan satte vi oss på Franks så jag köpte kaffe. Kostade ynka 26kr för en ganska bra storlek på take-away mugg, så det tyckte jag om. Gott var det dessutom. Sen kom Linnea också. Vet inte riktigt hur länge vi satt där men det blev nog ett tag för vi fastnade i en vild diskussion som inte ledde till så mycket men jag kan säga att åsikterna var inte enade. Sen åkte vi upp till Stadsbiblioteket för att låna engelska böcker som vi ska läsa i engelskan. Ständigt dessa böcker... Har sagt att jag ska börja läsa idag men slår vad om att jag kommer sitta där dagen innan med 100 sidor kvar... Typical alla typ haha.
 
Efter det så var klockan 16 och då gick jag till gymmet och var där i en timma. Kom hem för en timma sedan så har duschat och ätit nu. Funderar lite på vad jag ska göra. Tänkte plugga matte men funderar på att skjuta upp det tills imorgon. Och imorgon börjar Military!! Yeeey taggaa.
Btw, någon som vet hur man får bort den otroligt fula reklamen som pajjar allt? Alltså det är ju en över och en under headern? Skitfult. Vet att jag klistrat in någon reklamsak i hopp om att tjäna pengar (lol) men vill ta bort det, men kommer inte ihåg vart jag klistrade in det. Så om någon vet plssss help meee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback