Nu börjar det bli på riktigt

Glömde faktiskt helt av att blogga igår, men gjorde ingenting speciellt. Hade Military på kvällen och jesus vad det var jobbigt. 
 
Idag däremot fick vi prova och göra våra studentmössor....! Kan inte fatta att jag har gjort MIN studentmössa?? Kan inte förstå att JAG ska ta studenten. Känner mig fortfarande inte där, om man säger så. Att jag skulle bli 18 iår och sen ta studenten? Känns galet. Vi blev så taggade när vi satt där och fick designa mössorna. Men jag valde liksom en ganska vanlig, hade inte lust att spexa till den och betala typ 2000. Alla linjer har ju olika färger på banden och samhäll var blå och det tyckte jag var fint. Sen valde jag mitt namn i guld osv + en awesome detalj som bara var tvungen att finnas på mössan.
 
Efter skolan så gick jag och Jennifer en liten stund på stan för jag skulle hämta ett paket på zara. Alltså deras kläder detta år är to die for. Ville prova allt. Sen sov jag på bussen ända hem. Blev ritkigt trött. Men nu på kvällen blir det städ och förberedelser inför kräftskivan jag ska ha imon:D Har aldrig middagar eller liknande, men plötsligt händer det.
Kanske visar bild på innehållet, om jag orkar ta bild thehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback