Lite om Kräftskivan

Igår blev faktiskt väldigt lyckat måste jag säga! Malle, Linnea och Jennifer kom till mig någon timme innan pch hjälpte mig in i det sista och ställde iordning allt osv. Sen kom alla runt 6-7. Vi blev sammanlagt 14 tror jag. Men jag hade iallafall väldigt trevligt och hoppas alla andra oxå hade det! Vi åt och sjöng och hade allmänt bra helt enkelt. Vi hängde här hela kvällen och sista tjejerna gick nog runt halv 2 skulle jag tro. Men Maja, Malle, Linnea och Jennifer sov här så det var myyyss. Dom hjälpte mig städa idag också så väldigt tacksam för det. Men vi vaknade här, städade, åt frulle och hängde sedan i soffan till typ klockan 3. Riktigt degig men nice dag. Tills ja började plugga från 4 tills 9.. Blä vad tråkigt. Men nu är jag klar och kollar på DM.
 
Detta är lite preview. Väntar på Malles systembilder istället. Men som sagt, här är ett sneakpeak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback