Idag

Gick i skolan idag som alla andra dagar. Därför är inte bloggningen så bra för vet inte riktigt vad jag ska skriva, men men. Dagen idag var iallafall helt okå. Rätt lång och slutade på EspressoHouse med Maja, Jennifer och Alexander. Vi satt där en stund och åt mellis och snackade. Sen så fortsatte jag och Maja mot stan och gick i lite affärer, sen var hon tvungen att gå men jag forsatte och fick med mig tre basic tröjor som man, enligt mig, inte kan få för många av.
 
När jag kom hem runt halv sju trodde jag att jag skulle svimma av hunger så slängde i mig lite nötter och gav mig sedan ut för att träna. Var inte ute länge alls, körde lite intervaller och styrka. Men känns bättre att ha gjort något än inget alls. Så middagen som jag precis åt upp satt för jäkla fint. Nu väntar idol och sen ska jag läsa, och sedan är det ph.
Invigde min polo-poncho idag från Gina. Väldigt mysig men alltid lite ovant med en högre, tajt krage. Sen så hade jag en tajt svart kjol från H&M. Bilden till höger är på Maja, tyckte hon va lite ball i Alexs jacka:P
 
Men just nu så vill jag vara i NY och gå på NYFW likeee really much #ylva. Nej men alltså det är drömmen. Dit ska jag innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback