Har inte haft flow idag

Idag blev en väldigt lång dag i skolan med långa lektioner. Började 8.30 och va i skolan till 16. Slutade dock 15 men jag och palmen gick och köpte mellis och sen gick vi tillbaka till skolan och satte oss ute på gården och åt där. Sen va planen att jag skulle träna men hade glömt sport-bh och ärligt går det inte att träna utan... Så jag åkte direkt hem till Mallan. Men bussen var inställd (första gången min buss var det) så jag fick ta vagnen men det blev stopp för vagnen framför funka inte.... Västtrafik i mitt hjärta<3 

Men vi hade inte setts på ett tag så vi sa att vi skulle plugga och laga mat idag. Det blev att hon lagade maten och jag såg på, as usual hehe... Men det blev asgott så nu är jag väldigt mätt.

Här är lite snaps från idag:
Första gången jag köpte kaffe på Hemköp efter 2 år på skolan där alla köper kaffe där ifrån... Mycket bra beslut för det kostar bara 10kr och var fett gott, fett värt helt enkelt. Till det kommer alla mina tior gå.
<3
Kyckling och rotfrukter i ugnen. Rödbetor i ugn var såså gott. Aldrig riktigt ätit rödbetor men säger att jag inte tycker om det. Men antar att det är skillnad på inlagda i burk och färska.

Nu pluggar vi det sida och ska se på idol. Hajdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback