Grå och gosig

Igår på dagen hade jag en riktigt nice "ligga-i-soffan och kolla-film-dag". Kollade Pretty Women och alltså ååå så bra den är. Jag såg den för några år sedan så kände att det var dax för att kolla på den igen. Sen gick jag ut på en timmas pw i det fina vädret!! Gud så härligt det var igår verkligen, men det va nog sista sommardagen 2014....
 
Sen lite senare åkte min familj och jag till min kusins släktkalas. Det var rätt tråkigt som alltid hehe.. Men maten var god iallafall. Sen blev jag och Emma körda till tåget för hon skulle passa barnvakt och jag skulle möta Jennifer på torget för vi skulle sedan hem till mig och plugga, tro det eller ej. Men vi möttes där, köpte naturgodis och loka crush (b ä s t a) och sedan åkte vi hem till mig. Vi fick faktiskt en del gjort, det var religionsarbetet vi pluggade. Sen kom Linnea också. Vi var bara här och chillade och satte på The Call lite senare, sjukt spännande men lite creepy, men tips.
 
Och idag har jag och Maja varit på Military för vi var dom enda starka från gänget idag, sen har jag sett på film, läst, övninsgkört och handlat mat. Nu så ska jag väl ta mig an lite plugg eller så blir det en till film. Ha en fortsatt bra söndag guuys.
Detta var tröjan jag köpte på H&M i fredags, tycker den är såså msyig. Perfekt för ruggiga dagar som denna. På tal om det så blev det ju verkligen höst idag: grått, vått och blåsigt.. Men det kan vara mysigt det med, om man är inne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback