För kallt

Godkväll. Idag har varit en alldeles för kall dag, eller hur? Såså kallt. Men det är så jobbigt för det är för kallt ute men för varmt på bussen. Hehe alltid samma problem. Men det har varit en vanlig dag i skolan som gick relativt fort. Satt kvar en stund för att få ett grepp om religonen som ska in på fredag, får se hur det går... Efter det gick jag, Malle och Palmen till biblioteket för återlåning(?) av böcker. Sen så snurrade jag runt på olika bussar för jag missade min men skulle ta en annan, fast råkade sätta mig på fel.. Men kom hem till slut. Åt lite mellis då och sedan gick jag och pappa ut och sprang. Gick ganska bra idag, så var nöjd med min insats som jag var nära på att banga.

Sen åt vi en jättegod middag som satt fint i min kurrande mage. Sedan dess har jag suttit med religonen och dricker nu kaffe. Ska läsa i min engelska bok nu och sedan blir det kanske PH, får se. Men säger godnatt nu så sov sött!!:):)):))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback