Blev mycket bra

Det blev en väldigt bra kväll igår till slut!! Malle och Palmen kom till mig runt 8 och så fixade vi oss och pre-partade lite för att sedan åka till Malles kompis i Hovås. Och så hoppade Maja på bussen som vi redan satt på! Johan hette han som hade festen för han hade fyllt år, och så kände Malle några mer men för mig var det bara nya ansikten så det var kul! Vi hade som sagt väldigt kul och alla var jätte sköna så det var awesome. Det enda negativa som egentligen var kul var att Malle puttade i mig i hans pool.... Dock ganska givet att någon skulle i poolen, men sen hämnades jag på henne haha så kul. Jag hade ju kläder och skor på mig så jag blev pretty blöt men som tur var hade Maja aka ängel/räddare i nöden med sig ett extra linne och kofta så det löste sig finfint. Sen åkte jag, Malle och Palmen hem och sov hos Palmen.
 
Vi vaknade rätt tidigt, åt frulle med Palmen för hon skulle jobba men jag och Malle var kvar och såg på film. Vi såg The Holiday! Hade ej sett den men åå så bra den var! Jude Law ser ju bara för bra ut i den filmen alltså.... Men sen kom Palmen hem igen och så åt vi lite gott och sen åkte vi hem. Resten av denna dag ska jag ta det lugnt, tar nog en pw ikväll när det är lite svalare haha..
Jag hade mango+mango och malle hade hallon+hallon. Måste matcha vettnii;)
 
Hoppas alla som kan rösta röstar idag! För den som inte röstar kan ju inte klaga på resultatet, right? Om jag själv hade varit 18 hade jag inte vetat vad jag skulle röstat på dock så det känns bra att jag har 4 år på mig att skaffa mig en åsikt. Men det som är aktuellt nu kommer antagligen inte vara aktuellt om 4 år, och detta val sägs ju vara extra avgörande. Många tror ju att det blir dom röd-gröna som vinner. Spännandespännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback