Blogga i skolan när jag borde göra annat

Jag har kommit på att jag alltid bloggar när jag borde göra annat, aldrig när jag har tid. Då gör jag ju annat. Men iaf, har haft med min dator till skolan nu i tre dagara och kom på att då kan jag ju blogga häär eftersom jag ej har internet någon annanstans.
 
Jag tänkte blogga igår om i tisdags då det var våffeldagen för det är väl det mest händelserika som har hänt sen sist jag skrev. Då åkte jag, Malle och Linnea hem till Palmen och gjorde våfflor som var så jävla gott herregud vad våfflor är underskattat. Vi plugagde matte oxå till vårt matteprov senare idag som kommer gå ännu längre än åt skogen:)
 
Nu ska jag vara dutti och plugga hajdo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback