Vi Älskar Köttbullar

 
Fredagen, dagen som var dagen. Då var det dags för konsert numero 1. Man hade ju velat köa sen kl 7 och komma längst fram men det gjorde vi inte och kom längst fram ändå. Men iaf så åt vi lugn frulle och drog runt kanske kl 11 och köpte proviant på vägen för vi köade från kl 13 ish. (Insläppet var vid 16.30 och dom gick på scen runt 20.30). Alltså att köa kändes ju lite som ett måste för det är ju lite grejen till såna här konserter. Och att vi ville ha garanterat bra platser. Men det gick ganska fort måste jag säga då vi visste vad vi köade för. Det tog dock rätt lång tid att väl komma in för dom släppte ju in i klungor då det inte skulle bli för mycket spring osv. Men alltså när vi kom in i Friends.. Den känslan var så obeskrivlig, för vi visste ju att snart skulle One Direction stå där framför näsan på oss. Dock var det krig där nere på parektten för alla ville längst fram så vi körde så fult spel menmen det gjorde ju alla. 
 
Först så var det ju förband vilket var 5 Seconds of Summer. Dom var faktiskt bra live och snygga hehe så det var nice. Men kunde bara en låt hehe men nu så finns dom på min spellista. Sen då så sattes intro-filmen på och jag ba okej nu börjar det och sen kom dom ut på scenen och mer kan jag faktiskt inte beskriva för jag kommer inte ihåg men samtidigt gör jag det. Det var så magiskt. Vi stod verkligen så nära och faktumet att Harry Styles kollade på mig,... Aa nej det går bara inte ritkgit att ta in.
 
Så såg det ut när vi köade haha.
Detta var när vi väntade på att visiteras och visa biljetter och så, då var man ganska så taggad må jag säga.
Alltså det sjuka här är att det zoomas ju alltid ut liite extra men att jag var verkligen såhär nära?! Visst, andra var närmre men detta är sjukt. Och att det var fri view från Harry och oss, jag såg att han såg oss man ba iiih:'))) Haha stolt..xD Man fangirlar ju som fasen men det är kul.
Bilderna under är från dag två och då satt jag och Mallan på rad två och Maja och Linnea lite högre upp men måste säga att vi alla hade sjukt bra platser då med.
Alltså konserterna var så olika. Dag 1 fick ganska mycket kritik och allt det var typ förbättrat dag 2. Så det kändes som att någon läst det för dom och sagt vad som skulle förbättras. Dom hade mer dialoger mellan varandra mellan låtarna, dom spelade Mamma Mia och aa dom var mer som dom brukar vara, mer personligt. Dag 1 gick väldigt fort och Zayn och Louis var tråkiga som fan, det såg ut som att Zayn var så trött på livet men det blev allt lite bättre. Men dag 1 var ju liksom så sjukt bra den med just för att vi stod som vi stod och det var ju lite grejen att knö, köa och skrika och vinka som bara den. Det bästa med dag 1 var att Harry höll ett tal och sen sa att på tre skulle vi alla skrika "vi älskar köttbullar" för det är det dom kan på svenska, och "jag alskar dig". Men han gick fram och tillbaka framför oss så man såg honom så bra och hans röst är to die for. Haha men när dom sa "vi alskar dig" första gången.. Alltså det skriket hela arenan gav ifrån sig var sjuuuuukt.
 
Men ja, denna helgen har varit mer än bra och kommer aldrig glömma detta. Så 13&14 juni 2014<33333
 
Bilderna är blandade från mig, Linnea och Jennifer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback