TFIOS

Ikväll ska nog internet fixas... Sorry för asdåligt bloggande men det är därför + att internet på mobilen är slut. Nu bloggar jag från pappas dator men där har jag inga bilder eller någotning så det är inte så nice. Men jag kan iaf skriva om vad vi gjorde i tisdags.
 
Jag och le gäng var och såg The Fault in Our Stars.... Alltså jag är kär i den filmen. Såsåså bra och fin verkligen. Storyn var så fin och Gus, manliga huvudrollen, han hade den underbaraste personligheten någonsin. Det är så mycket hysteri om att man kommer gråta osv och jag satt med tårar i ögonen nästan hela filmen men tänkte aja, det blir väl inte mer än såhär men sen så var det en scen där jag bara brast och grät som en bebis.. Det var seriöst jobbigt att gråta så mycket i en bio. Alla vi satt och grät då haha, ganska roligt ändå. Men ja man gråter till den filmen. Jag brukar inte gråta but this time I did.
Nu har jag börjat läsa boken också hehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback