Sthlm

Sommarlovet kunde inte börjat bättre. Alltså for real, bästa helgen på såså länge. Kan ha varit den bästa. Allt var perfekt för kan inte komma på något som varit dåligt. Möjligtvis tågresorna..
 
Jag, Mallan och Amanda tog ett tåg lite tidigare och Maja, Jennifer och Linnea lite senare men vi kom med 30 minuters skillnad då vårat tåg var försenat två timmar så vi möttes på Centralen på torsdagen och det första vi gjorde var att checka in och hitta en resturang för vi va hungriiga. Vi bodde på en båt i Gammlastan vilket är rätt centralt men snacka om att vi gick vilse när vi skulle hitta dit haha. Men det var mysigt och sen på kvällen strosade vi runt lite i Stockholm och köpte glass och godis bla och taggade vad som komma skulle:DD
 
(Sen så på fredagen var konsert ett, kommer ett helt inlägg om konserterna så nu skriver jag oom det andra vi gjorde.)
 
På lördagen var det dags för en hel dag i staden. Vi tog den en liten sovmorgon för att vi var så trötta av konserten för det var ansträngande kan jag lova. Men vi frågade han i receptionen på hotellet om var vi skulle äta och han tipsade om ett tvärs över gatan så dit gick vi. Sedan var det shopping all day. Sedan åt vi en god lunch på Vigårda som var super gott! Sen så fick vi lite bråtom för vi skulle ju på konserten igen då hehe men vi kom till föbandets sista låt typ. Och då hade vi sittplatser så det var ingen kö eller trängsel. Efter konserten mötte vi upp Amanda som inte hade biljett till dag 2 så vi åkte in till stan och hamnade på ett cafe där vi fikade:p
 
På söndagen så var det hemfärd på g. Maja och Linnea åkte rätt tidigt så jag, Mallan och Amanda gick till Nobis Hotell och käkde en nästan för dyr frukost men den var värd det. Verkligen så gott. Brödet och gröten får bäst betyg av mig så jag åt verkligen så mycket jag kunde. Sen gick vi till Centralen och vi sa hejdå till Amanda som skulle stanna.
 
Denna helg var som sagt så bra. Har fått spendera den med mina best buds och sett bästa pojkarna live:')) Jag bodde med Jennifer, Maja och Linnea i ett rum och Malin och Amanda i ett. Vårat rum hade no service eftersom det var under vattnet och därför inget fönster så det kändes som natt hela tiden. Var så konstigt att vakna till kolsvart x) Men nu när jag är hemma känner jag mig så tom och ensam eftersom jag spenderat ehla helgen med mina vänner, liksom bott med dom i tre nätter och nu är jag själv. Känner mig även tom efter konserterna eftersom jag sett fram emot dom i nästan ett år och nu är det över:/ Men är säker på jag kommer se dom igen, one way or another liksom. Idag kollade jag på This Is Us vilket var ett misstag då jag är 1D-sjuk nu igen. Men den skulle man ju sett innan konserten och taggat till lite extra xD
 
Här är blandade bilder från helgen. Har lånat lite bilder av Mallan.
Lite blandat:'))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback