Skiftande väder as fck

Vädret är ju inte lätt att anpassa sig efter må jag säga. Börjar dagen med skinande sol och avslutar med regn. Inte kul. Särskillt inte när man skulle kolla rodd-kampen mellan Rude och Sam. Precis då skulle det regna. Sam vann. Så det var ju tråkigt. Inte för att jag brydde mig speciellt mycket haha.. 
 
Men iaf. Såg nu i mitt förra inlägg att det stod att jag skulle ha lektion i 2 min, men det skulle stå 20, vilket gör lite mer sense. Men vi åkte som sagt till stan 10 ish och va på ett ganska bra shopping humör för fick med mig litte fint:) Tror vi gick i stan i 4 timmar, vilket ändå är ett tag. Efter rodden som var slut kanske 3 så satte sig gänget på EH för att fördriva tiden lite. Sen när vi hade sagt byebye så slank jag snabbt in på Weekday på väg till bussen och där hittade jag en jäättefin grå college-tröja. Den var inte så tjock så liksom perfa nu till sommaren. Den fanns i vit också så får se vilken jag vill ha för tänket köpa den hehe:p
 
Men detta fick jag med mig hem idag! Hade presentkort på H&M och Åhlens så shoppade nästan gratis xP
Ljusblå T-shirt från COS
Långärmad basic från WERA/Åhlens
Blus/skjorta från H&M
Och två solisar från Gina. Tror modellen är likadana. Dom kostade 59kr st..! Sjukt billiga så köpte två, belv liksom 118kr...
 
Inte världens bästa bilder, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback