Sjyk

Har inte gjort någonting alls sedan jag kom hem från Sthlm. Men det kan bero på att jag är sjuk och går på "fruktdetox" fast jag har blandat in grönsaker och åt kyckling igår kväll och idag för min mamma tvingade mig haha och för att jag behövde något som kunde öppna mina ögonlock. Vet egentligen inte vad fruktdetox är bra för, rensa kroppen sa Mallan men aa nu har jag ju pajat den lite så får väl se. Ska köra imon också men då förväntar jag mig sol hela dagen så jag kan sova bort dagen i solstolen. Ni förstår nog inte hur mycket jag saknar mat?? Eller kaffe för den delen. Jesus vad jag vill ha kaffe. Det är antagligen en faktor till min trötthet. Så det är det första jag ska göra på torsdag, dricka kaffe. Åå vad jag kommer uppskatta mat efter imon. Och på midsommar... Taggad på bröd och smör:)) Och yoghurt med müsli och hasselnötter. Eller pastarätter med parmesan och pesto... Aa det är mycket jag vill ha just nu. I matväg då haha.
Mallans sneakbild på mig från sthlm.
 
Men eftersom jag inte gör något så blir ju uppdateringen sisodär. Men på torsdag har jag iaf planer på att lämna huset och träffa andra human beings för jag är så uttråkad så det är sjukt och känner mig tom och ensam. Jag skulle verkligen behövt ett jobb. Ganska pinsamt att inte ha det. Får väl hoppas att pap har något pappersarbete som blir över som jag kan göra. För behöver både pengar och något att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback