Midsummer

Godmorgon alla! 

Middagen hos Astrid var hur god som helst verkligen! Så god och jättemysig. Det blev jag, Maja, Astrid, Frida och Sara. Vi åt och sen kom Vilma och sen mötte vi Astrids pojkvän och hans kompisar och åkte in till stan- kort version hah. Men då åkte vi till en kille och var där resten av kvällen. Sen kom även mallan å danni förbi en stund, men då skulle alla gå... Men kul att träffa dom i iaf en kvart. Kan inte påstå att jag hade en asrolig midsommar, kändes mer som en dålig fest på en helt vanlig fredag. Menmen, hade inga förväntningar så kunde ju inte bli besviken! Men tycker verkligen midsommar är överskattat. För oss ungdomar så är ju festa det vi "ska" göra på midsommar. Kan tänka mig att det kan bli roligare ju äldre man blir för då får man traditioner.

Jag fick skjuts hem av maja och hennes fader och kom hem runt halv 3. Då började ju det bli ljust och jag kollade på satc till klockan 4 så frågan var ju om det var värt att sova xD Men det va det. 

Nu ska jag dega i soffan all day framför satc och sen ikväll ska vi till Philip. Have a nice dayyyy!

Lite bilder från igår:p





Bröt klänningsnormen och körde på byxor, så bekvämt och jag slapp frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback