Igår och idag

Igår kväll så åkte jag in till stan runt 20 och mötte Maja och Jennfier på condeco. Vi satt där ett tag och jag drack en sojalatte, den är verkligen så god där måste jag säga. Sen åkte vi till yoghurtbaren i Linn'e och mötte Astrid, Elsa och Bella så satt vi där ett tag. Sen åkte jag och Maja med Jennfier hem och där kollade vi på Case 39.. Jag hann dock inte se klart den så funderar på att göra det nu men den va äcklig och läskig så vet inte om jag vågar hahax)
 
Idag så sprang jag imorse och sedan åkte jag hem till Mallan som varit i Grekland nu i en vecka så det va kul. Sen åkte vi in till stan och mötte Amanda pch gick runt lite men satte oss sen och drack smoothie och åt sallad. Sen kom jag hem och åt dröm-middagen.
 
Snygg-Maja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback