Finally

Tog en springrunda innan som gick förvånansvärt bra med tanka på att jag inte sprungit sen innan Stockholm pga att jag blev sjuk. Men antar att alla energi samlats någonstans i kroppen och idag blev frisläppt haha.. Nej men jag brukar ju ta en pw till torget liksom genom ruddalen men idag sprang jag faktiskt hela den biten. Proud over me self. Men iaf, när jag kom tillbaka så var pappa hemma för att fixa internetet så nu funkar det :DDD Kan ääntligen blogga från ma computerr.
 
Men detta lovet har inte varit så kul än så länge med tanke på att jag inte gör så mycket. Helgen var dock rolig då det först var midsommar, fest hos Philip och vi hade verkligen så kul. Tycker det inte spelar så stor roll om själva feten är bra men vi lyckas alltid har roligt ändå:')) Wp is simply the best. Och på söndagen var det Dalias Day-Party. Väldigt trevligt men det var vädigt skevt att festa på dagen. Var liksom på väg hem vid 22 och det är ju då man brukar börja kvällarna haha.
 
Sen nu i veckan har jag inte gjort mycket alls. Mamma fyllde år så då åt jag, mam och pap på resturang. Så har jag ju varit på bio och igår var det häng i lägenheten med Maja, Palmen, Linnea och Gustavo. Mycket trevligt och mys. Linnea kommer jag inte se på 5 veckor so it was kind of sad:/
 
Lite blandade bilder:
Min mat på mams b-day
Sallad i saluhallen.
In my future apartment ska jag ha en persisk matta. Älskar dom yes I do. Min mormor har någon, kanske kan ärva den...:p
Frukt och en mysbild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback