EP

Detta bland annat fick mam av mig i present. Det är drinkunderlägg från Engelska Tapetmagasinet och är Missoni inspirerade. Hade verkligen så svårt att komma på vad jag skulle köpa för det är alltid jag som köper presenter till mamma så hade liksom slut på ideer, men så på midsommar så såg jag dessa hemma hos Astrid så skulle jag kolla om dom fanns kvar och det gjorde dom:DD
 
När jag var inne där så hittade jag asballa tapeter och är verkligen sugen på att tapetsera min fondvägg men är rädd att om man tar en "vågad" tapet så tröttnar man. Men jag har inte planer på att bo kvar överdrivet länge så kanske...? Mam och pap så dock att dom vägrar hjälpa mig så får väl hitta en vän eller två som kan hjälpa mig om det blir av hehe.
Ser ni dom små prickarna på understa bilden? Det är typ repor på kameras så dom pajar ju bilderna:// Super segt... Dock har jag haft så innan och sen försvann det, så kan ju hoppas på att det försvinner igen.

Kommentarer
Postat av: Palmen

Jag kan hjälpa dig att tapetsera! Det är roligt!! ❤️

2014-07-01 @ 00:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback