5/6

Hallåå på er. Denna dagen har varit en ganska ovärd dag. Onödiga lektioner och en väldigt onödig håltimma till ännu en onödig lektion. Men det är ju så det är nu i slutet av terminen. Och nu är det långhelg igen.
 
Efter skolan så skulle jag och Malle på military men västtrafik har ju pms så det belv inte så.. Så jag vände vid Radiomotet och möte upp Malle vid Heden så åkte vi hem till henne och tränade i Landvetter istället. Vi upp på en höjd där det fanns olika slingor och vi sprang en och sen styrka, så gjorde vi det 3 varv. Det började dock regna som bara den men på något sätt så är det skönt. Men ja dyngsura blidde vi allt.
 
Sen så återvände vi till henne och jag fick ta en vaarm dusch som var så skönt, sen lagade vi mat och det blev inget mindre än makaroneer och köttbullar mm namnam. Och nu är jag hemma.
 
Har verkligen slängt runt i hela stan idag. På min håltimma åkte jag med Mallz hem för att fördröja tiden. Sen mötte jag upp Palm i Haga haha, jaa ni hör ju. 
 
(Malle är en Malin och Mallz en annan Malin. Lite klurigt men det finns alltså två Malin)
Tröja- Weekday/ Jeans- H&M/ Converse
Mitt mellis. Denna är verkligen huur god som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback