Weho

Så lycklig nu att inlämningen som jag satt med hela helgen + igår är inlämnad. Den lättnaden är så jävla skön. Sen om den är bra eller inte spelar inte någon större roll eftersom man får vad man arbetat för och jag har ju verkligen inte lagt mycket tid åt den så man får vad man förtjänar helt enkelt:P Men jag ör glad ändå.
 
Nu har jag pluggat lite men lagt undan det för idag. Nu hade jag tänk att återuppta mitt Revenge-kollande som tog slut för ett år sedan eller något men mitt internet är såå långsamt nu så får se hur det blir med det.
 
När inlämningen var inlämnad gick vi till eh för att "fira" haha jag och Malin var så taggade på det va. Köpte en kanebulle för att lyxa till det. Den var goooood just saying.
 
Sen mötte jag Amanda på gymmet vid 17 och så gick vi på ett 30 min långt intervallträning och herrejesus.... Haha men det var najs så det går vi nog på igen.
 
Hahaha asså så underbara vaaaa
Fin halv-äten bulle hehe, och ja, jag åt med bestick men det måste man nästan ju.
Fina:')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback