Super fräscht hår

Var på gymmet vid 10.15 typ. Sprang och gjorde lite styrka. Jag tycker det är så otroligt skönt när man sprungit klart just för att man är klar haha x) Nej men det kan vara skönt att få springa av sig ibland. Det var nästan helt tomt idag på gymmet när jag kom så det var en najs tid att träna. 
Tycker det va kul att bilden är ur fokus men så stor det Focus på flaskan haha XP

Igår när jag hade kommit hem från kakätandet så åkte jag hem till Mallz som kom hem igår<33 Det blev en liten snabb visit för hon skulle iväg haha, späckat schema den bruden har jag vet:'), men det var kul att se henne, har saknat henne<3333. Det negativa var att jag var tvungen att lämna tbx jackorna jag lånat av henne:((( Kommer inte överleva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback