Sorrz

Glömde helt av att blogga igår! Så sorry for that. Men jag åkte hemifrån vid 9 för lite ärenden och sen så mötte jag upp Malin, LInnea och Jennifer så åkte vi hem till moi. Vi började ganska driekt med att göra american pancakes som är så jävla gott, skulle kunna äta ihjäl mig på det. Vi hade massa goda onyttigheter till men vafan, ibland så får man ju unna sig:) Vi skulle i alla fall plugga och jag fick gjort ungefär så mycket som jag trodde jag skulle få gjort, alltså inte mycket alls:)) Vi hade aldelles för roligt haha... Men det var en rolig dag:p Åkte sedan vid 17 för jag skulle på BodyAttack som nu är mitt favvo pass på gymmet. 
 
Idag gick jag hem innan sista lektionen för hade ont i huvudet å va hungri. Köpte mig en standard eh scones å satte mig på mams jobb å läste.. kul. Ville tränat men kunde inte det. Känner mig tjock så äter ännu mer chokald nu för det. 
 
Inte vackraste matbilden kanske haha..
 
Imorgon är det äntligen fredag tagga. Har en ganska packad helg som jag måste planera för att hinna med allting.... Så stressad inför sportlovet helt sjukt. Är inte redo men samtidigt såååå redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback