Pink fast black

Lång dag idag som jag känner var ganska onödig. Hade matteprov som jag inte vet hur det gick. Kom hem precis och ska kolla på PLL för glömde helt av det igår. Sen ska jag plugga. Och egentligen hade jag tänkt att åka till gymmet vid kanske 8 men det är alldeles för kallt ute och om jag inte får skjuts dit å hem så bangar jag nog haha.
 
Igår eller i förrgår så kom vårt paket från VS som vi beställde strax innan jullovet. Allt passade så det var najs. Att bli besviken är något av det värsta jag vet så det var skönt att inte bli det. Så nu sitter jag i mina nya mjukis och hade även på mig en ny bh:))))
Dom är svarta och så står det Love Pink. Modellen hette boyfriend och dom är straight alltså dom är raka.
 
Sen så fick familjen i julklapp en kaffemaskin och det gör så gott kaffe. Den är snart slut dock. Men jag dricker kaffe hela tiden för att överleva + att det är så gott. Drack en kopp nu för jag var svin trött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback