Nutty Bar, lurar en att det står Nyttig men dom menar Nötig

Har pluggat matte nu i några timmar. Förstår inte hur man ska plugga till ett matteprov? Våra matteprov tycker jag är så svåra jämfört med boken. För jag förstår ju oftast boken men sen på proven har dom ju höjt svårhetsgraden x10000 så då fattar jag noll. Aja, det får gå som det går. Är beredd på mitt första F:)
 
Iallafall, efter skolan gick jag till eh för att träffa Amanda och Malin för Mallan den lille jäveln ska till LA imorgon. Så det var väl en lite hajdo fika och sen skulle vi alla egentligen sola men Amanda var den enda som gjorde det. Jag hade inga kontanter och smink hade jag också och kände att det kunde vänta.
 
Nu väntar ph. Missade gårdagens avsnitt men vet på ett ungefär vad som hände. Längtar tills nästa tisdag då min inlämning ska vara inne. Vare sig om den är bra eller inte så har jag den inte över mig längre så jag kan få lite fritid. Nästa vecka kommer gå mest till träning tror jag. Taggaa. Lol. Nej men det är mycket roliagre att gå på pass än att gymma tycker jag:p
Haha ser ni vanten? Köpte dom igår på Monki för 60 spänn. Så jävla stor haha men varm.
Som ni förstår så står Amanda för bilderna, därför är hon inte med på ngn hehe. Mysig onsdag iallafall pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback