Lördag aka dödag

Skall plugga hela dagen och hela kvällen för jag vet attjag inte kommer bli klar på dagen. Uppsatster kan vara det värsta för då är det ens eget ansvar att saker och ting blir gjorda och för tillfället har jag ingen diciplin. Men det är najs. Åt iaf en god frukost och kollade några avsnitt av skins så nu är jag så redo jag kan bli att börja plugga.
 
 
På spotify så finns det ju olika spellistor och hittade nu att det fanns det för olika tillfällen typ en brunch-lista, weekend-lista osv så fanns det en plugg-lista haha så stod det såhär:
Sant, jag menar i låtar där folk sjunger så sjunger man ju med och inte är lika koncentrerad. Så let's plugga till Mozart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback