Längsta kön jag sett

Vi åkte från min farbror så vi var i stan lite över 12. Jag gick iaf i lite affärer för att klockan skulle bli 13 men asså köerna in till NK var så jäävla långa ni anar inte!! Om ni inte var där då. Alltså en av köerna gick från huvudingången bort till kungsport..! Och baksidan gick kön långt ner till arkaden och åt andra hållet till det mindre Condeco, heeeelt stört. Så jag bangade det och gick till gymmet ist. Sprang och gjorde lite styrka.
 
Nu så har jag varit hemma ett tag. Jag skulle egentligen åkt skridskor nu men jag pallade inte för jag hade ställt in mig på att det var stängt för jag fick den uppfattningen på hemsidan och sen började det regna hehe #lat. Men ikv ska jag nog till Nea, mysmys.
Min fabrors katt, sååå söt gosssiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback