Kan alla teckna?

Hade föreläsning i 3h om studieteknik och minne osv. Det var intressant och roligt. Han som föreläste var fett rolig så det gjorde det mycket lättare att lyssna och ta åt sig. Har lite plugg att göra i helgen så blev tagg på att prova lite olika tekninker hahah fyfan vad lol men faktiskt not kidding.
 
Tränade efter skolan med Mallz. Vi skulle varit fler men det blev ej så. Sprang 4km ganska snabbt för jag hade massa energi så det var gott men var för trött för styrka. Sen åkte vi hem till M och lagade mat och sen hem till mig. Då åt vi räkor och jag åt så mycket bröd. Jag älskar bröd/mackor, brås på mamma. Men det ska vara "rikligt med smör" som Mallz sa haha. Men mkt bregott på är ju så gott, drog. Skulle kunna äta en hel limpa. Åt kanske en fjärdedel sammanlagt? Äh inte viktigt.
 
Sen kollade vi på Super Size Me. Alltså usch. Usa är ju helt stört. Vad är det ens för land? Så konstigt om man tänker efter. Fetman är ju sjuk!! Dom kallar det för epidemi vilket är sant. Så äckligt. Blev verkligen äcklad. Ni som inte alls vet vad jag pratar om så är Super Size Me en dokumentär av Morgan Spurlock som i en månad bara ska äta på McDonalds, alltså frukost, lunch och middag. Och han måste säga ja om dom frågar om han vill ha Super Size vilket var enorma storlekar på läsk och pommes. Han mådde såklart fett dåligt och läkare sa att han skulle sluta när kanske 21-23 dagar hade gått för hans lever hade påverkats såpass mycket. Det är faktiskt väldigt intressant och jag visste ju redan att maten på donken inte är bra men man inser verkligen hur dåliga saker maten där innehåller och hur det faktiskt påverkan inte bara utsidan men även insidan av kroppen.
 
Vår fina mat, standard kycklingen.
 
Imorgon ska jag som sagt plugga och ska kanske ta en promenad. Dom sa i programmet att 30min träning/motion om dagen behöver man så det kanske jag gör. Sen på kvällen ska jag på middag hos Sofia mysmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback