Jag har ju allt i huvudet

idk wanties
 
idk wanties by juliajill featuring gray jeans
 
Jag vet ju exakt hur jag vill gå klädd men pengarna räcker inte. Jag måste helt enkelt hitta mig ett jobb, och det kommer ju inte hittas av sig själv så det är ju mitt ansvar det med som allt annat som jag måste göra. Usch, hatar måsten. Iaf, i vår vill jag ha en skinnjacka som är lite längre, den jag har nu är ju så kort, och med de där detaljerna på armarna på jackan, tycker det är så snyggt. Men nu vill jag ha en kappa. Känner mig så ful i min dunjacka. Vill inte vara stor och klumpig, känner mig verkligen fånig. Sen ett par vantar eller skinnhandskar, handskar är ju stiligt så det passar verkligen inte till en ful, stor dunjacka. Aa ni ser ju vad det är jag vill ha haha jag behöver ju inte skriva det igen:p Ett par snygga solisar hade varit najs, synd att jag inte passar i det då.. Aja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback