Hallihallå

Tror mam fixat internet nu yey. 

Min helg var bra. Lör-sön var vi wp hos Malin och spelade Wii, åt tacos å b&j.. Så jävla behövligt. Sen på söndag kväll gick jag, Mallz å Amanda på The Wolf of Wall Street. Den var för lång och det blev för varmt. Filmen i sig var väl helt ok och Leo va ju snygg så det va ju kul. Han fick mig att hålla ut tre timmar. Men allt runt om kring filmen sög förutom mitt godis och tjejerna då hahaXP

Imon är det studiedag så då kommer wp hit och vi ska plugga litt. Ska köpa mat och hämta paket på morgonen så en sovmorgon blir det iaf inte.



Så lite blandade bilder. Hamnade lite i oordning men strunta i det. Godis bilden förmedlar så mkt lycka:'))) och glassarna med.

Har tränat en del oxå funfun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback