Frukosten är bästa måltiden på dagen

Om jag bara fick äta ett mål om dagen skulle det lätt vara frukosten. Älskar frukostar. Alltså om man har tid då. Som på helgerna eller mina måndagar och tisdagar då jag åker till skolan kl 9, dröm. Och man har ju hört hela sitt liv typ att frukosten är viktigast och det är det du "lever på" under dagen. Så hellre äter jag lite mer till frukost och lite mindre dom andra måltiderna. Dock har jag lite slut på frukostar så fick tips av Palmen på gröt med banan vilket jag inte testat innan så då gjorde jag det och det var gott:) Men alltid när jag äter gröt måste jag dricka vatten till. Jag brukar annars planera kvällen innan vad jag ska äta till frukost haha för om jag är i köket på kvällen och ser något som jag vill ha så brukar jag tänka att jag tar det till frukost imon osv haha.
Jag dricker också en kopp kaffe:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback